17 augusti 2010

WORK/HUNT

 
Bilden till mitt cv.

Har lämnat cv på följande ställen idag:
MQ - urtrevliga, behövde bara extrahjälp dock.
Bikbok 1 & 2 - 1:an, fy fan vilken jävla bitch! ville slå henne på käften så otrevlig och spydig hon var! 2:an, tog bara emot mitt cv. butikschefen ville hellre äta lunch än prata med mig.. förståligt.
Lindex -tog bara emot mitt cv.
Åhlens - vill ha ansökningarna via hemsidan.
Cubus - ska tillbaka dit imorgon på förmiddagen.
Kappahl (vad betyder det egentligen?) - trevlig människa den där butikschefen, men de behövde inga fler just nu.
H&M - vill ha ansökningar via hemsidan.
Glitter - trevlig, ville bara ha extrahjälp dock.

Imorgon blir det fler, yup!

Förresten, har ju glömt att skriva varför jag helt plötsligt söker jobb. 
Har haft ånget och mått pissdåligt hela sommarlovet över skolan och kom tills slut fram till att inte fortstätta med sjuksköterska studierna. Inte för att jag inte klarar av det utan för att det det helt enkelt inte passar mig. 

Inga kommentarer: