16 augusti 2010

SKUNK/LISTOR

visste ni..
att jag vill köpa skor. Eller ja, rätt allmänt vill jag köpa allt just nu! Önskar typ att jag vore rik så jag kunde fylla min garderob med nya saker jag vill ha och kunna klä mig så jag känner mig käck och fin sen när jag ska ut och charma till mig jobb. 
att jag har lyckats håll mig borta från godis idag! Första dagen sen jag åkte upp till Vansbro, hejja mig! *smyg godisknarkarn*
att min senaste kyss var
bara så bra som jag och Johannes kan göra det. Vi måste vara typ bäst på att kyssas.
att jag lyssnar mycket på ..öh, varför i hela friden är den här frågan så svår då!? Lyssnar mycket på musik, men ja, kan inte säga att jag har någon dagens favvo. Kanske Lady gaga - like it rough för de är den enda jag minns att jag lyssnat på av alla låtar idag. Får mig att sakna Johanna (inget snuskigt i det).
att jag funderar på varför allt i livet ska vara så krångligt. *djup*
att jag pratar för lite med alla jag tycker om hemma.
att jag inte gillar att bli blöt om händerna. Diska är ju jobbigt endast därför!
att min första riktiga kyss var med min första pojkvän i 7-8:an nåt sånt? Hade totalt bestämt mig för att inte pussas med någon jag inte gillade eller var kär i och så blev det.
att jag avskyr när folk snackar om något jag inte är insatt i. Eller något som jag inte fattar. Eller allmänt pratar vuxenspråk (= en massa ord jag inte kan än eller orkat lära mig. Borde nog lära mig dock).
att kärlek är när Johannes bombarderar mig med pussar tills jag glömmer varför jag är bitter.
att jag gillar när jag är hemma hos Cser i hennes soffa med hennes familj och kollar på film. Och sen när alla utom jag och Johanna lagt sig sitter vi uppe sent och bara snackar skit. Det är nog mitt favvoställe på hela jorden.
att min mobiltelefon är jobbig jämför med min förra. Inte haft den här alls länge. Blir alltid irriterad när jag ska skriva sms bara för att den inte är lika bra och snabbtänkt som min förra.
att när jag vaknar på morgonen önskar jag att jag hade bättre disciplin så jag får saker gjorda.
att innan jag går och lägger mig låtsas jag alltid att jag inte är så trött som jag egentligen är. Gå och lägga sig är jobbigt. Somna är jobbigt. Sova är najs!
att jag just nu tänker på att här är sjukt varmt, min rygg gör ont av att sitta i konstiga ställningar i sängen. Hemsktbittertjejsominteharnågotskrivbordochsomintevillsittanågonannanstansänisittochjohannesrum.
att i morgon kommer jag piska upp mig ur sängen, göra mig fab, cykla till stan och skaffa mig ett jobb!
att jag hoppas jag får ett jobb någonstans och trivs bra med det.
att jag verkligen vill att allt ska kännas bättre.

Inga kommentarer: