26 augusti 2010

SUGAK*K

Jag har nya glasögon!
Dock känner jag mig sjösjuk när jag använder dom. Ögonen har inte vant sig än vid de nya styrkorna och sen glider de ner över näsryggen hela tiden så jag måste gå till optikern snart igen och fixa så de sitter still. 
Bild på brillorna får ni senare när jag är snygg och peppad att ta bilder. 

Annars borde jag packa inför flytten imorgon, men istället sitter jag och kollar på paradise hotel på danska, hahaha, vilka jävla nötter. Sitter även och läser på Felsms.com och fnissar. Multitask for life. 


Till: MammaSms: Varför suger du aldrig min kuk, har du problem med dig, måste veta?
Svar: Men Gustav, vad håller du på med?

Förklaring: Skulle absolut inte skicka till mamma utan till min tjej. Men nu när mamma fick det så höll jag på att skämmas ihjäl.

/Gurra

Inga kommentarer: