1 augusti 2010

BRUDBRUDIGABRUDARSKAHASTRYK

En sak som gör mig smått förbryllad (vet inte om jag gillar det ordet eller om det bara är jobbigt? det får mig iaf att tänka på brylépudding) är att vissa kläder kan jag säga att jag aldrig kommer sätta på mig. Typ som tights!
Det började med jeanstights, även det hade jag lovat att aldrig ha! Cameltoe here i come! Men ja, det funkar ju så länge man har långa tröjor.
Sen blev jag avundsjuk på hur snygga rövar vissa, märk VISSA, får i sina tights. Jag har snygg röv, jag bör visa den i ett par tight åtsittande rövförtyligande tights!

Andra saker jag lovade att jag aldrig skulle bära:
Rouge
Ringar
Högklackat
Klänning
Lila/Rosa/Orange
Någon annan väska än tygväska

Jag ser ett mönser.
Tror jag blivit tjej. Eller ja, Emil säger att jag blivit det iaf. Han har rätt.. tyvärr.

Inga kommentarer: