21 augusti 2010

DAGENS/FRÅGA

Igår kväll gick jag ut i skogen (hade inte varit ute på hela dagen) för att gå 5kilometers rundan. Alltså den gula rundan. 
Vad hände då?

1. När jag precis kommit in på spåret och det börjat skymma (konstigt ord, men det heter ju så) blir jag stoppad av en ekorre som står mitt i vägen och bara stirrar på mig! Jag stannar typ 3 meter ifrån och stirrar tillbaka som att vi lekte argaleken. Efter typ en hel minut av stirrande stack stackaren iväg och jag vann!

X. Inget hände. Jag hade tråkigt, så jag ringde pappa och minglade lite med honom. Sen var det tråkigt igen.

2. Läskigt att gå själv i en skog som börjar bli mörkare och mörkare. Vågade inte ha på mig mina hörlurar ifall någon helt plötsligt skulle hoppa på mig. Istället blev jag rätt jätteskrämd när inte mindre än tre darth vader-flåsande (eller dykardräkts-rosslande, går också bra, men då ska det vara typ från någon läskig film) gubbar kommer på raken med några meter emellan. HJÄRTATTACK!

GISSA GISSA GISSA!



Svar på förra dagens/fråga: Eftersom ni var så dåliga på att gissa borde jag inte säga svaret, men ja okej då. Rätt svar var 1. Den hästbajs-stinkande bratbilen! Vad är oddsen?

Inga kommentarer: