19 augusti 2010

SKUNK/LISTOR

Har du någonsin..
konfirmerat dig:
Nae, är inte döpt heller, men jag är tydligen med i svenska kyrkan och det kostar hela 100kronor att gå ur. Tänker iaf göra det när jag fått jobb och har pengar.
bett till gud: Japp, när jag var liten och trodde jag skulle komma för sent till skolan. Då bad jag till gud och kom i tid, men knappast på grund av honom!
dansat i köket helt ensam: Nae, det är inte lika roligt som att fåna sig igenom några danssteg med en partner medan man lagar mat.
velat ligga med en skallig man: Nej? Inte vad jag minns.
vaxat benen: Jodå, en gång, men sjukt ovärt! Det gjorde ont och allt hår försvann ju inte. Plus att den där geggan var ofantligt klibbig och fastnade överallt.
slagit en vän: Oja, men inget allvarligt.
tyckt att du själv varit jobbig: Det är jobbigt när man kommer på sig själv att bli irriterad över något man själv sagt eller gjort. Gör inte det kids!
gråtit i slutet av titanic: Inte så länge jag kollat på den med andra människor. Hade säkert kunnat börja gråta, men det här med att gråta inför andra är något jag tycket är sjukt jobbigt.
bakat in droger i ett bakverk: Nae, men det kanske hade varit gott?
hånglat till oasis: MKT tveksamt.
önskat att du vore någon annan än den du är:
Självklart! Just nu vill jag vara..
nypt en tjej i baken på krogen: Mm, det var najs!
fått höra att du liknar en kändis: Kim Bauer. Vet inte vad skådespelaren heter, men hon var med i serien 24 iaf. 
fått höra att du liknar nån ful: Tjorven :(
städat och tyckt att det var kul: I smyg kan jag tycka det är kul. Men bara det märks tydlig skillnad efteråt och så att någon annan blir glad. Då känns det värt.
luktat svett och tyckt att det är charmigt: Charmigt är kanske fel ord, men gillat läget.. varför inte? Är det ingen annan som störs av det är det ju lugnt.
rakat av allt håret på huvudet: Har övervägt tanken att göra det många gånger, men kommit fram till att jag skulle bli ruskigt ful så näe.
rakat bort ögonbrynen: Finns det något jag verkligen gillar just nu så är det buskiga ögonbryn. Buskigt snygga ögonbryn alltså.

Inga kommentarer: