18 augusti 2010

N00B

VS
 
5/5
Ensam hemma var en bra film det!
Har lämnat Johannes och hans kompisar uppe på lanloftet. Jag och mannen rymde dit när Tratt drog hem nollor i hela vår lägenhet. 
Kom iaf hem till norrlänningarnas näste där 3 av 4 grabbs satt och spelade HoN = Heroes of Newerth, för alla noobs som inte visste (vem bryr sig!?). Johannes kunde inte stå emot den enorma frestelsen och joinade dom. Min räddare i nöden blev Agnes som kom hem och satte igång en film!
Se den! (Nya versionen alltså)
Hur som helst är jag hemma själv nu. Ensam hemma (om man totalt ignorerar att Slask och Tratt sussar i sina sängar). Johannes ska lana hela natten och slagga på en soffa.
Stackars mig som ska sova ensam kanske ni tänker? Jag tänker mer plats för mig i sängen! *saknar honom lite*

Inga kommentarer: