14 september 2010

ZEITGEIST

Har inte direkt lust att blogga. Klaga däremot kan jag.
Just nu känns min kropp som en banan som fått ena änden mosad. Kroppen är bara allmänt knasig. Både jag och Johannes är rätt förkylda, så hurra för det!

Har glömt att berätta att jag var på kalas och såg teddybears spela förra tisdagen. *bra uppdatering*
Jag och Amelie stog längst fram och knuffades med alla fulla människor. Hon var nykter fadder för kvällen och tog hand om nollor medan jag var allmänt opepp på bira och skulle jobba dagen efter. Fick i mig några öl ändå dock, hehe. Efteråt blev det dans, men när brandlarmet gick stack vi hem. 

Annat som hänt.. Tja, har spelat en hel del super nintendo med Emma. 
Kollat in Ninas nya lägenhet och blivit bjuden på middag. Jag och Nina såg även Zeitgeist filmen man kan se gratis på google. Efteråt vet man inte vad man ska tro om dagens samhälle. Spännande är den iaf så jag länkar den:

HÄR!

2 kommentarer:

Choffe! sa...

Wiiie! Tack för en bra länk!! =D

Salott sa...

Det va så lite så! :)