24 september 2010

IDID'NTTHINKIWASSMARTENOUGHTOGETDEPRESSED,BUTHEREIAM

Jag är så uttråkad.

Saker jag gjort under dagen för att minska på tristessen:
* Diskat den enorma diskhögen.
* Gått i mina nya skor på stan med Johannes och köpt sällskapsspelet Alias.
* Kollat på paradise hotel danmark medan Johannes lagar mat.
*Vääääääääntat på idooool i evigheeeeeeter! Och kollat på mer paradise hotel.

Vad ska jag nu göra när Idol är slut?

Alternativ:

1. Kolla på filmen Se upp för dårarna.
2. Laga köttfärssås på resten av köttfärsen i kylen och frysa i den i portioner.
3. Städa badrummet och röja undan i lägenheten som numera fått namnet hotellrummet efter att Emma tyckte det såg ut som ett.

Antar att jag kommer ta det i ordningen 2, möjligvis 3 och sluta med att jag sitter lika butter framför paradise hotel igen. Bästa dagen ever! *not*

Inga kommentarer: