15 september 2010

IT'SANITCHTHATI'LLNEVERSTOPSCRATCHIN'

Morgonstånd har guld i mun som jag brukar säga, men så läckert är den inte! ..Morgonen alltså. 
Drömmer fortfarande obehagliga drömmar som jag vaknar av varje morgon *tjatig_tjej88*, vilket gör att jag är otrevlig mot finaste killen. I morse drömde jag om Nollympiaden (en "olympiad" för alla nya nollor som börjar skolan). Sjukt många faddrar överallt med sina overaller. Hinderbanan man skulle ta sig igenom var som ett maraton fast med olika stationer med kluriga hinder man skulle göra innan man fick springa vidare.. bla bla bla. Okej, orkar inte berätta resten.
Kan säga snabbt att det innehöll: Ett spädbarn som jag hade ansvar för, Catte och Göran (mina gamla chefer), Wilcox, värsta hindret någonsin - snurrande plattformar typ och en idiotfadder!
Annars är jag ledig idag och kan äntligen pusta ut ordentligt med förkylningen. Annars har det varit att man får låtsas att man mår bra till tusen, vara glad och alert, så chefen på Monki ska tro att man är bäst och ge mer jobb till mig.
Idag ska jag därför låta mig vara dunderförkyld om min kropp vill det och fira den lediga dagen med att diska, städa och hänga i tvättstugan! Fast på ett lugnt sätt såklart.

P.S Vem är så dum att de inte fixar ett bokningssystem till tvättstugan här!? Får gå ner och hoppas att ingen annan är där och tvättar i den enda tvättmaskinen. Japp, du hörde maj! EN tvättmaskin! Dum i hela huet!

Inga kommentarer: