27 september 2010

GINGERKIDSHAVENOSOUL


Bild1. Rebecca Simonsson, Bild2. Becca, Bild3. Filippa Gillo

Alla blir/är rödhåriga nu.
Så jäkla snyggt och det får mig att dö lite när jag ser mitt råttfärgade/gulbajsbruna/snyggbruna -hår! Innan sommaren kom jag fram till att jag fått nog med hårfärg och slutade färga håret.
Och nog för att mitt hår har blivit hundra gånger tjockare sen jag precis hade färgat mitt blonda slitna hår, men nu ser det bara för jävla dassigt ut!
Nu när vintern närmar sig behöver något hända med fågelboet jag har på huvet. Något borde hända!!

När jag har pengar.. *ledsentjej*

2 kommentarer:

becca sa...

haha, kom hit så festar vi och så kirrar jag dit hår! MUMS PÅ DIG! du är alltid snygg. allt klär en skönhet! <3

Salott sa...

Åhe! Lätt att jag vill, men jag borde försöka hålla lite på mina kosingar :(