16 september 2010

TVPROGRAM/GILLA



RENT HUS

Älskar tanterna!
De är så spralligt glada och charmiga. Typ som när de hängde med och klädde ut sig till dragqueens och dansade sina lustiga danssteg på något uteställe. Haha, så bäst! De städar alltså inte bara, utan underhåller en med sina rappa kommentarer.
Blir iaf alltid lika peppad att städa när jag ser programmet och så får man roliga, miljövänliga städtips också!

Idag fick jag tex tipset att om man varit på toaletten och utfört sina ärenden. Eller med andra ord: Nummer 2, björnat, poopat, strypa en neger, lägga en kabel.. Jag pratar om att bajsa helt enkelt (Kan någon av er fler synonymer till att bajsa, får ni gärna kommentera!). Hur som helst, så fick jag tipset att om det luktar hemskt illa så kan man tända en tändsticka, vänta tills den släcker sig själv och tydligen ska lukten sen vara borta! 
Tråkigt att jag aldrig kan testa det själv, med tanke på att jag är tjej och mitt bajs luktar blommor, hehe *not*

Inga kommentarer: