27 september 2010

THEBORINGDAYSAREHERE

När man inte har något ordentligt jobb och har allt för många lediga dagar måste man hålla sig sysselsatt! Så idag ska jag underhålla mig med att:

* Diska.
* Dammsuga.
* Städa badrummet.
* Ta hand om den enorma klädhögen som inte går att dölja eftersom vi bor i ett dockhus (läs: litet hotellrum).
* Byta sängkläder.
* Mejla arbetsförmedlingen om vilken jobbcoach jag vill ha.
* Kanske tvätta lite om tvättstugan är ledig (finns inget bokningssystem här *stör mig*).
* Lägga ut och försöka sälja alla viktiga skolböcker jag hann köpa när jag pluggade.

P.s Jag har fler saker på min lista, men det är bara att inse.. Jag kommer inte hinna/orka ta tag i allt det där idag. Plus att jag har en hel lång TRÅKIG vecka på mig att ta mig i kragen, fo real!

Inga kommentarer: