30 september 2010

SUPERNATURAL


Haha, jösses vilken gammal goding från 2001 ..tror jag.
Fast okej, goding vet jag inte, för den är ju knappast bra! Minns när jag såg den på voxpop iaf. Därför är den old!

Innan snackade jag ju om att jag gillade vargbruden i idol (rödhåriga tjejen som numera tydligen heter Varg i efternamn - nygift). Känner ni igen henne i videon? Den blonda bruden som inte sjunger/dansar så jädra najs? Jodå, samma brud.
Tycker det är lite smått fuskigt att hon ska få en chans i idol framför andra som aldrig fått någon chans innan till en musikkarriär. Men men, det är inte jag som bestämmer.

Hahaha, jösses. Skulle precis skriva att den där snubben Geir är cool, men när jag går in på Idols hemsida för att kolla om jag verkligen skrev rätt (vill skriva geil hela tiden - vilket betyder kåt på tyska), så ser jag att han varit med i Eurovision song contest och sjungit för Finland!!

Jag ger upp. Ska kolla på Weeds istället.

Inga kommentarer: