27 september 2010

LETSPRETENDIKNOWWHEREI'MGOING

FÄRG DU HAR PÅ HÅRET: Litta olika. Ska väl föreställa någon form av brunt?
VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: Öhe.. Spelar det någon roll? Johannes är läcker.
SKA DU DUSCHA IDAG: Har duschat lääääänge innan idag *intressepil i ögat*
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR: 2011, det vette tusan! Förhoppningsvis någon bra som jag är nöjd över!
FAVORITFÄRG: Grå tror jag. Eller mörkblått.
MÄRKESKLÄDER ELLER SECONDHAND: Spelar balle, bara det är någorlunda billigt och att jag känner mig läcker i det!
VEM ÄR BÄST JUST NU: Jag, helt klart! Har städat och fixat hela dagen. Är mycket nöjd med resultatet! Därför.. Hejja mig!
ANVÄNDER DU HÅRSPRAY: Nej, och Becca tycker jag är extremt konstig som kan leva utan det. Det luktar något enormt så man svimmar och sen blir man klistig i håret.
GILLAR DU KETCHUP: Ketchup är som svart, det passar till allt (nästan). *löv*
VEM SKA DU GIFTA DIG MED: Johannes såklart, dööh!
LIDER AV: Tristess. En mycket allvarlig sjukdom.
EN BOK: Läser Boven i mitt drama kallas kärlek av Unni Drougge, gillar den inte. Blir bara arg när jag läser i den. Tur att den snart är slut!
NÄR VA DU SENAST RIKTIGT FULL: Allt för längesen! Sup mig under bordet någon och betala gärna fyllan åt mig tack!
IMORRON: Är det ännu en tråkig dag jag måste döda med tråkigheter.
BEROENDE AV: Rostad majs och Marabous youghurt raspberry. *gottegris*
VAD LYSSNAR DU PÅ NU: Johannes som spelar HoN med någon dude och 2 ½ men på tv.

Inga kommentarer: