1 september 2010

INTRESSEPILIÖGAT

Har kommit fram till att mina dagar är rätt tråkiga just nu. 
Visst, jag var och provjobbade på Monki idag och det gick jättebra. Har fått några schemalagda dagar jag ska jobba, men högst kanske 2 dagar i veckan vilket suger ekorröv. Några få timmar blir väl knappt tillräckligt i lön för att ens betala hälften av hyran, så ut och leta mer jobb blire. KUL!

Just nu sitter jag själv i lånelägenheten och mår illa. *klagar som en gammal kärring om sina krämpor* Har ätit alldeles för mycket grönsaksdipp (läs: grönsaker, dippen smakade typ räkor och majonäs. tips: använd inte creme fraiche, ta turkisk yoghurt eller gräddfil och köp inte mat när ni är vrålhungriga för då slutar det i att man köper fel!). 
Annars är jag precis lika död i ögonen som igår. Snorig. *palla*
Fattar icke hur jag ska orka åka till Nyköping imorgon och hänga med Becca, men jag vill vill vill! 

Fakta: 
Emma meddelade mig innan idag att det finns runt 450 olika förkylningsvirus ute och härjar nu. Så har man riktigt mycket otur kan man hålla sig förkyld typ 4-ever.

Inga kommentarer: