7 oktober 2010

THINKWISE

Jag läser pinsamt många bloggar. Eller ja, hälften av dem läser jag väl inte ens utan jag kollar bara på bilderna.
Alla lite större bloggare ger tips till sina läsare om hur de ska komma ut och bli stora med just sin blogg. Jag känner mig förvirrad och smått påtvingad till att jobba för att få min blogg att bli stor. Samtidigt som det är det sista jag vill. Har aldrig velat bli känd! Sjukt trevlig att se att folk faktiskt kollat in min blogg då och då, men bli känd genom bloggen.. näedu!

Ett tips jag fått av andra bloggare, som jag faktiskt tänker ta till mig dock, är att försöka ta mer bilder jag kan lägga upp i bloggen. Bilder kan alla ta del av utan att anstränga sig särskilt mycket och så får jag ut det jag vill från bloggen. En halvknasig dagbok som jag kan kolla tillbaka i och minnas vad som föregick i mitt hue!

Inga kommentarer: