12 oktober 2010

BELGIAN/BLUE

Jösses amalia vad trött jag är! Ska försöka gå och lägga mig tolv istället för två ikväll.
Det mest anstängande jag gjort idag var att träna. Japp, två-tre gånger i veckan ska det köras nu, med undantag för denna veckan då.
Imorgon ska jag jobba och städa ur lånelägenheten. Sen på torsdag åker jag ju hem till mamsingen och bor där helgen ut så då blir det lite svårt att träna. Längtar i alla fall tills det kommer synas på kroppen att man börjat träna. Få tillbaka mina muskler! Weepa!

De första två (av tre) gångerna jag tränat, än så länge, gick det aströgt. Kände mig som en flodhäst som skulle dansa balett, men näe jag kör på dans aerobic för fulla muggar och idag fick jag till alla stegen utan att känna mig som ett kylskåp. 
Vad som kanske bör noteras är att jag har dansat aerobic i flera år både träning och som att vara med i en förening och göra uppvisningar inför massa folk. Kan dock aldrig säga att jag varit speciellt bra på det, men det var roligt! Sen nu efter att inte ha rört på fläsket på över ett år så är det kanske inte så konstigt att jag är stel som en pinne på dansgolvet. Bättring säger jag bara, bättring!

Inga kommentarer: