18 oktober 2010

HONY,I'MHOME

Hemma i Linköping igen.
Även om mamsen fick migrän under lördagen så blev hela helgen väldigt bra ändå! Jag menar all go mat, öl och mingel med de bästa grabbarna. Fick till och med träffa min syster ett tag, men jag hann inte träffa Gustav dock. Jag hoppas jag snart kommer åka ner igen. Om inte tidigare så vid jul.

Ett under att jag kom hem i tid dessutom. Mamma var sen med lunchen så vi fick köra racerbil till busstationen och hann precis. Sen var det nära att bussen från Jönköping knappt kom fram eller ens började köra för den delen, men det gick ju bra till slut.

Allt blev bra och jag kom hem till min boo.

Dags att komma tillbaka till vardagen igen och kanske ta sig i kragen?
När den här veckan är slut ska det inte finnas någon bananlåda så långt ögat kan nå!

Inga kommentarer: