12 oktober 2010

MEATOBOLLOS

Galen köttbullerullande brud i köket!
Satan så snygga de blev!

Köper man 1600g köttfärs på Maxi så blire sena köttbullekvällar för min del (om man nu inte är smart och börjar tidigare).
För att toppa det så lagade jag och Johannes pannbiffar, med rödlök och soltorkade tomater i pitabröd med sallad och hummus, innan jag ens började med köttbullarna! BOOYA!

Och och!

* En hantverkargubbe kom och fixade avloppet så nu luktar det inte i badrummet längre. *löv*
* Jag har tagit sönder 10 bananlådor och slängt i soptunnan.
* Vi har bytt sängben på min säng, så nu har vi typ världens största säng i sovrummet, alltså en 120cm säng + en 105cm säng = mycket, mycket säng.
Sen har vi plockat i ordning smågrejer och diskuterat en hel del om hur vi ska inreda vår numera allt trevligare 2:a.

Inga kommentarer: