1 december 2011

LIZTA

1. Vad gjorde du för 10år sen?
- Då var jag 13. ..Eh? Börjat högstadiet, gick med en plasttiara på skallen i skolan.. Något som fler började med efter det. *cooltjej* 

2. Vad gjorde du för ett år sen?
- Hade drömt någon hemsk dröm om mjölbaggar. Sen hade jag det tråkigt också.
Två dagar innan det hade jag tydligen plockat ur min plugg ur örsnibben min. Saknar den inte alls, men jag har en litet rövhål kvar som minne, haha.

3. Säg fem snacks du gillar:
- Grönsaksdipp, lösgodis, popcorn, frukt, en go kaga (gärna kladdig).

4. Fem sånger du kan texten utantill:
- Öh? Kan de flesta bara halvt typ. Får tänka till ordentligt.

Technotronic - pump the jam
Limp bizkit - my way
Snook - längst fram i taxin
Haddaway - what is love
All saints - under the bridge

= gamla oldies nu när vi ändå snackar om tider från förr, hehe.

5. Fem saker du skulle köpa om du var miljadär:
- En lägenhet! Verkligen etta på min önskelista!
- Jordenruntresa! En stor dröm att få åka jorden runt och äta all fantastisk mat man missat.
- Appropå mat! Gå på en 3stjärning michelinresturang. Eller en med 1 eller 2 stjärnor, äh, vill ju bara smaka maten!!
- En bil. Kan va bra att ha sen när man har körkort.
- Sen skulle jag nog unna mig och mina vänner att gå och shoppa. Shoppa på riktigt! Julklappar 4real!

5. Fem dåliga vanor:
- Tänka negativt om allt. 
- Sitta vid datorn på tok för mycket.
- Underskatta mig själv. 
- Dålig på att slutföra mina pysselprojekt. 
- Duscha för länge?

6. Fem saker du gillar att göra:
- Hänga med bästisar.
- Dansa ute på klubb.
- Laga mat.
- Flörta.
- Shoppa.

7. Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
- Polotröjor.
- Koftor med dragkedja.
- Strumpor i sandaler.
- Sammet.

Inga kommentarer: