11 december 2011

IGOT99COOKIESBUTABITCHATE1

Sammanfattning av helgen:
Fredag

- Köpte vin på systemet, drack vin till maten och tyckte det var gott (!), blev full på vin -för första gången i mitt liv. Öl är godare dock!

- Även om jag var väl medveten om att i den här stan går det bara ut kids på fredagar så hamnade vi på klubb ändå. Mitt i dimman på dansgolvet fick jag insikten av att jag kanske stod bredvid min lillebrors kompisar och dansade. Kände mig plötsligt gammal.



Lördag

- Brunch och sen twilightmaraton med brudarna. Du hörde mig, alla 3 filmerna, på raken! Ack ack..

- Satt och hoppades att jag inte skulle vomera när vi började titta på andra filmen. Även om jag mådde ruskigt illa där ett tag så mådde jag oförskämt bra efter allt jag hade hällt ner i stupen kvällen innan. 

- Välbehövd sushi och sen senaste twilightfilmen på bio, som SÖG! Verkligen det sämsta man sett på länge!

Inga kommentarer: