31 december 2011

2NOLLNOLL11

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Flyttade hem igen. Köpte och drack vin.
Känns som det här året inte varit produktivt det minsta! Jag menar, har jag inte gjort fler nya grejer än så? Jösses. 

Har du några nyårslöften?
- Tror inte på nyårslöften. Men jag ska bli mer positiv det här året och våga mer. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Inte vad jag vet.

Vilka länder besökte du?
- Danmark, hahaha.

Vilket datum från 2011 kommer du alltid minnas?
- 20/1: J bjöd mig på en 7rättersmeny jag aldrig kommer glömma. Den var otrolig! 
21-25/7: Sommartrippen till Stockholm med hela familjen. *<3*

Vad var din största framgång år 2011?
- Det var nog när jag fick jobba i Linköping med så bra brudar. Sen att jag äntligen börjat ta tag i min själv, för att komma framåt, är rätt stort tycker jag. 

Största misstaget?
- Att inte tro på mig själv. Man förstör så mycket för sig själv då.

Bästa köpet?
- Kommer faktiskt inte på någonting. Har varit helt galet återhållsam med pengar detta året. Innan man fick en inkomst och sådär.

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat kanske.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- J, bästa vännerna och familj.

Vilka låtar kommer påminna dig om 2011?
- Back to back - Wolf gang
I love you so - Cassius
Midnight city - M83
Promises - Nero
Bad gal - Douster, Savage skulls, Robyn
It was a good day - Ice cube
I follow rivers - Lykke li, Tyler the creator mix

Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
- Ledsnare.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
- Stått på mig.

Favoritprogram på tv?
- Öh.. Ingen aning.

Vad gjorde du din födelsedag 2011?
- Jag bjöd hem fin fina brudar på mat och gött häng. 

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
- Förvirrad. Tappade mig själv på vägen. Men eftersom jag först nu börjat unna mig nya kläder så vet jag inte, men det blir bättre.

Bästa nya personen du träffade?
- E i Linkan. 

Inga kommentarer: