15 juli 2010

YOUSAIDITASTED!FAMOUS

Jag lyckas alltid börja tänka på andra saker än jag borde när jag pluggar.
Som idag hann jag tänka på:

1.Varför just jag fick pappas jobbiga gen som gör att mina fötter luktar dött djur som legat i solen och ruttnat. Detta är något som kommit (iaf vad jag vet) denna sommaren och jag är grymt besviken på mina fossingar!
Fast jag undrar lite också varför de alltid stinker som värst efter jag använt tygskor?

2. Att det är jobbigt att man måste tvätta frukt innan man äter den. Vill man ha en nektarin så vill man ju bara kunna tugga i sig den på dirren lix. 

3. Jag kommer bergis bli en pelargontant när jag blir gammal. Nu när jag har en vill jag bara ha fler! Johannes kan ju skratta sig lycklig att det inte kommer hända för jag pallar icke ta med fler plantor på bussen. FAST! Mamma ska ju köra mig nu, hehe.

4. Dricka vatten är jobbigt när det är så varmt, men man måste! Mycket vatten = mycket kiss. Borde sluta dricka massa vatten på kvällen innan jag ska sova för jag vaknar numera alldeles för tidigt av att jag drömmer att jag kissar och att kissblåsan trycker som satan. Koolt dock att urinblåsan kan bli så stor så att den går ända upp till naveln. Tänker dock inte testa att hålla mig så länge!

Inga kommentarer: