17 juli 2010

TOASTERSINTHEMORNIIIING/OHYES

Rostat bröd luktar inte gott. 
Speciellt inte lingongrova. Vet inte om det är för att jag alltid rostar mina mackor på mornarna eller ja.. blir iaf inte alls sugen på macka när jag känner den stanken.

Det finns någon cigarett som också luktar rostat bröd. Alltså cigarettröken luktar, men det är något sånt där billigt märke och jag är ingen expert på vad cigaretter heter. 
Annars känns dagen allmänt bull. Ska cykla till jobb om en kvart. Har lite träningsvärk precis under mina skinkor från brännbollen igår, hehe. Tips: Spring inte runt med en turban virad runt skallen. Jobbigt att försöka hålla den kvar.
Sa jag att den här dagen var bull?
Det är 15 oändligt långa dagar kvar tills jag är i Linköping och ska träffa Johannes igen. En dag och två veckor tills jag ska träffa hans päron för första gången. Lajbans. Saknar den där golliga killen ju! Bah!

Inga kommentarer: