30 januari 2010

GOODMORNINGSUNSHINE

Var på min första sittning igår, yup!
Vi fick våra första märken till våra overaller, såååå pepp!
Massor av gyckel kvällen lång, god mat och mingel.

ÖF kom ju så klart och jag kom äntligen fram till varför jag kände igen deras intro så fruktansvärt mycket.
Det är ju samma låt som Act a fool med Flosstradamus, fast utan all text då. Kändes hemma med den låten. 
Och tur att jag hade gjort en provisorisk mössa till sittningen! Annars hade ju ÖF gett mig smisk, haha.

Sen stack vi till ett student ställe som heter Flamman. Drack bira och cider för 18kr glaset! DET DU!
Dansade som galningar, minglade som tusan, för att sen springa till bussen som sen bara körde förbi oss. 


Hur som helst trodde jag att jag skulle vara dunderbakis idag. Ligga och kvida i sängen och inte fatta hur jag ens skulle ta mig upp, men icke!
Jag mår skitbra! Så nu är det Nollympiaden som gäller om en timme! Om vi ssk-nollor inte vinner fjäsket i år så blir jag sjukt besviken. Det är tydligen den tävlingen ssk:arna alltid vinner.
Men hur satan fjäskar man ordentligt? Har inte ingredienser att baka. Har ingen filt. Ingen varm choklad. Hahahaha, undrar om man kan vara fotpall åt dommaren? ..näe. 

Aja.. berättar hur det går sen.

Inga kommentarer: