3 december 2010

ROMANCE/IGOTYOU

Vill man lyssna på musik och verkligen ska uppskatta den, har jag kommit fram till vilka ställen man/jag njuten av musiken som mest:

I BILEN
- hög volym, sjukt bra bas. Plus att man inte har mycket annat att göra än att verkligen lyssna när man är på väg någonstans. För utom att köra då, men har man inget körkort så har man inte.

I HÖRLURAR
- man hör förhoppningsvis ingen annat än musiken. Man hör allt i låten, det vill säga antingen de coola effekterna eller de mest irriterande små ljud i bakgrunden man sen inte kan släppa. Man hör låten på riktigt.

På KLUBBEN
- dansgolvet är ditt, det är du och musiken. Inget stoppar dig. Jag vill dansa NU!

Imorgon ska jag dansa. Lucia kravallen, bring it!
Btw, tror min nya hobby är att göra spotify -listor.

Inga kommentarer: