25 november 2010

ONÖDIGT

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Resten av tvätten

När såg du senast din mamma?

I oktober typ

Vilken är din favoritjulsång?

Sunes jul -låten

Tycker du om kinamat?

Japp, så länge det inte är friterat.

Vad dricker du till frukost?

Glömmer lätt att dricka något till frukost.. dumt.

Känner du någon med samma födelsedag som din?

Räknas Amelies bror jag aldrig träffat? Har iaf för mig att han fyller år samma dag?

Vill du ha barn?

Så smuning om.

Har du någonsin åkt ambulans?

En gång i mellanstadiet när typ halva klassen satt och gungade på en gren från ett nerfällt träd och den bröts *döh*. Hade ju bara tappat andan och fått skrubbsår dock.

Kan du rulla med tungan?

Nae? Kan göra så den ser ut som en snopp dock, hehe.

Sover du med gosedjur?

Hell no! Onödigaste saken ever! Tar ju bara plats.

Vad har du för ringsignal?
En finsk låt Johannes och jag hittade på Sotify. Ni kan lyssna på den HÄR. Riktigt klämkäck!

Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En russinburk.

Flirtar du mycket?

Flörtar varje dag med Johannes såklart! Hur kan man låta bli liksom!?

Kan du byta olja på bilen?
Japp, men jag har inget körkort än.

Vilken var den senaste boken du läste?

Smultron och svek. Gillar man att läsa om relationer är den väl najs. Jag blev mest förbannad.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Numret till en bana jag kommit till i tvspelet Bomberman.

När var du i kyrkan senast?

Det var nog första gången jag var på begravning. Förra året någon gång tror jag? Fick hem papper om att jag gått ur kyrkan idag. Najs.

Vem var din favoritlärare på gymnasiet?

Inte Ingrid iaf! Hon stank alltid ur munnen efter att ha druckit kaffe. Usch.

Inga kommentarer: