23 november 2010

LANVIN/JULAFTON


Alla modebloggare snackis just nu: Samarbetet mellan H&M och Lanvin. Kollektionen är ute i butik! Omg!

Köpa en klänning för 1499kr.

Säkert jättefina klänningar, men shit vad mycket pengar att lägga på en klänning! Har aldrig förstått grejen med att köpa märkeskläder pga märket och att det är dyrt.
Bra kvalitet.. Absolut! Men pengarna, såå mycket pengar!

Tänk vad många billiga bra plagg man kan få för 1500kr!

Hade jag fått 1500kr att handla vad jag vill i klädväg hade jag nog antingen försökt köpa så många plagg som möjligt för summan. Några plagg och kanske någon halsduk eller något läckert smycke. Eller en ny vinterjacka så jag slipper känna mig som en uppblåst köttbulle i min gamla. *i wish*

I år kommer julafton verkligen vara julafton för mig! Åh!

Inga kommentarer: