1 november 2011

ETTSTEGNÄRMRE

Dagens stora upplevelse:

Intervju på arbetsförnedringen tillsammans med väldigt jättemånga andra. En del konkurrens!
Såg ut att vara många huen jag tävlade med om de få jobben de sökte personal till. Bland annan en stor kille som i stort sätt tryckte upp hela, upprepar HELA, sin bara röv i min fejja när han reste sig upp från soffan vi satt i. Finnig var den också *kräkreflexer*

Hela grejen blev ju inte bättre när jag skulle fylla i en blankett där man skulle ringa in de bokstäver som stod för de antaganden man tyckte passade en mest och minst. Känns som jag fått mig själv att framstå som ett fromt lamm eller schizofren typ.

Var blind ett tag också. 
Det var så satans torrt i luften att mina linser fick mig att se sämre, inte bättre. Svårt att läsa vad man ska fylla i då..

Fick iaf snacka med en gubbe tillslut och försöka charma in mig genom att säga massor av fina och bra saker om mig själv. Sen fick jag gå hem. NU, lunch!

Inga kommentarer: