4 oktober 2011

OMDUVILLLÄSANÅGONVÄRDELÖST

Önskar du att du bodde någon annanstans? -Ja, i en dunderbra egen lägenhet.
Tycker du att du är attraktiv? -När jag inte känner mig ful ja.
Dricker du? -En gång för längesen drack jag mjölk på fester. Nu dricker jag mig in i dimman.
Röker du? -NEJ!
Vilket schampo använder du? -Ointressant fråga!
Vilken parfym använder du? -Ingen. Deo räcker för mig och så länge jag inte luktar svett anser jag att jag luktar gott, heh.
Vad är du rädd för? -Att inte vara tillräckligt och att bli lika ensam som snubben i I am legend. Ormar också.
Gillar du att tvätta? -Ibland. Gillar mer när allt är tort och undanstoppat. Då är jag nöjd!
 Gillar du berg- och dalbanor? -Nae. Eller jo, om det är barnvarianten, haha.

Senaste:
Låten du hörde? -Jag och E sjöng på låten Kung foo fighting nyss. Om nu det räknas?
Personen jag ringde? -J, när jag skulle hitta henne i Växjö igår.
Person du tänkte på? -Antagligen E eftersom hon är här.

Favorit:
Låt? -Har inte en favvo just för dagen. Återkommer med den.
Sak att göra? -Shoppa kanske. När man har råd att unna sig något nytt.
Sport? -Simhopp är rätt fint att kolla på på tv. Alla killar i väldigt små kallingar *tips*
Dryck? -Säger pass på den.
Kläder? -Mina relativt nya jeans. Sitter som en schmeck!
Film? -Ja inte Thor iaf! Men jag hade gärna velat hitta min mjamja och ta tillbaka mitt kungarike.
Bil? -Alltså.. näe.
Serie? -How i meet your mother och Satc kanske. 

Senaste:
Bok du läste? -En dålig. 
Personen du fick mejl av? -Från min arbetsförnedrare. 
Personen du fick sms av? -Jobbkollega.
Gången din familj åt middag tillsammans? -Hela familjen? I somras i så fall.
Resan du var på? -Igår. Helsingborg till Kristianstad till Växjö till Linköping.

Brukar du svära mycket? -Tror inte det. Beror väl på?
När stiger du upp om morgnarna? -När det behövs.
Vad har du på dig? -Mjukis. Gick ju upp nyss.
 Vad ska du göra ikväll? -Laga god mat åt E och ha awesome häng.
Vad är du allergisk mot? -Gräspollen och jag nyser alltid av stark mint.
Var har du ont? -I hjärtat ..Skoja.
Använder du hårspray? -Nej, men jag ska börja när jag köpt ett som inte luktar. Hårspay har en tendens att lukta skit(mycket).
Kan du stå på händer? -Kunde innan.

Inga kommentarer: