15 september 2011

KVÄLLSSVAMMEL(INTEVÄRTATTLÄSA)

- Hittade den perfekta t-tröjan idag. Så kan det va.

- Höstskor har jag nu även. 2par. Skopunkten är nog inte så hemskt ändå mamma. 

- Gröt, borde jag nog äta imorgon med mammas ingefärsäppelmos. Fast ja.. Man borde nog ha havregryn hemma för det, hehe. Hm..

- Brudar.. Näe, människor över lag, känns ju bara så jobbiga. Inklusive mig själv! Varför göra något lätt för sig och bara ha det gött liksom. Måste det vara så svårt egentligen? 

- Inte samma sak att kolla på dåliga tvprogram och dricka te själv. Fast J är rätt bra på att låtsas vara min flickvän när jag ska kolla på satc (älskar dig!). 

- Appropå flickvänner! Jx2, när ska vi fezta i Göteborg? E, du också! Bästa combohelgen det lär bli!

- Sen vill jag bara säga det att den tighta polotröjan är fuuul! Gillar den ente!

Inga kommentarer: