7 juli 2011

WAKEUPCALL

GODMORGON VÄRLDEN!

Japp, är på bra humör idag! (so far)
Mest för att jag får gå och lägga mig en timme igen och för att grejen på arbetsförnedringen är över för dagen.


Några tankar bara:

- Arbetsförmedlaren jag blev intervjuad av.. Hade han svårt för att bestämma sig vilket öga han skulle blinka charmigt med eller tyckte han jag var så najs att han körde först det ena och sen det andra? Ticks kanske rent ut av? ..Näe, det var nog för att jag gav så ruskigt bra svar på hans frågor!  *ibland får man vara självgod*

- Vad är det för mygga som ger en myggbett stora som 5kronor, knappt kliar (klagar ente) och sen efter någon dag eller två blir till ännu större blåmärken? Wierd!

- Var det en fästing jag tog bort igår eller vad var det?

- Försvinner solen under den timmen jag tänker sova nu kommer dagen inte se lika ljus ut *haha, dah!*

Inga kommentarer: