2 februari 2011

SENASTE/MÅNADEN

Vilken låt har du lyssnat mest på den här månaden?
Musik.
Vad har gjort dig helt rasande?
Att jag missade mitt förra möte på arbetsförmedlingen. Kommer inte missa det imorgon!
Vad har gjort dig lycklig?
Johannes, veckan i Stockholm, all god mat jag fått på senaste tiden.
Vilka tre plagg har du använt mest den här månaden?
  En babyrosa (vad har hänt med mig egentligen?) stickad cardigan, blå jeans och en randig t-shirt.
Hade du några nyårslöften, och i så fall har du hållit dem?
Tss, nyårslöften är bara hittepå.
Vilken dag var den mysigaste?
Min låtsasfödelsedag med Johannes.
Månadens mest otippade händelse?
Samma som ovanstående - 7 rättersmeny på asfin restaurang!
Vad har du ätit mest?
Soppor otroligt nog. Trodde jag aldrig skulle hända.
Månadens sämsta köp?
Köpte två frysta hokipaket (fisk) på Netto i tron om att de skulle vara superbilliga. Riktigt nöjd tjej! Nästa dag läste jag deras reklamblad och upptäckte att det billiga erbjudandet gällde först under helgen! INTE nöjd tjej!
Månadens nya besatthet?
Nashipäron! Ska köpa en hel hög imorgon! *mums*
Månadens största irritation?
Johannes kalsonglåda som aldrig blir stängd kanske!? Hehe

Inga kommentarer: