3 januari 2011

BRINGITONLETHAL

-Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Öhm.. Jag har flyttat (och sen flyttat 3 gånger till), studerat, kört moped, pimplat, sett en räv (inte på zoo, inte uppstoppad, inte död), varit arbetslös en längre tid *döden*, kört snöskoter och lyckats behålla kärleken längre än någonsin förr!
-Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga vad jag minns.Ville bara att nya året skulle bli bättre och det blev det.. Lite.
-Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men släkt och vänner till familjen fick knoddar.
-Vilka länder besökte du?
Danmark, yeay! Som man inte varit där förr om man bott i skåne i hundra år.
-Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
Jobb, jobb, jobb. Eller en aning om vad jag vill bli när jag blir stor.
-Vilken händelse år 2010 kommer du alltid att minnas?
Allt med J.. Och när jag blev våldgästad av brudarna och blev totalchockad.
-Vad var din största framgång i år?
Kärleken tror jag visst.
-Största misstaget?
Misstag vill jag inte kalla det. Man får ju stå för det även om man ångrar det.
-Har du varit sjuk eller skadat dig?
Tss.. Tråkiga detaljer.
-Bästa köpet?
 Jag slår till med min.. stavmixer.
-Vad spenderade du mest pengar på?
 Mat, och mer mat blire.
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Johannes.
-Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Åh, palla välja! De är ju såå många! Men ja.. Luminary ones, Pon de floor, Hot chocolate + polar bear rug.. typ?
-Första låten du hörde 2011?
Bon jovi - Livin' on a prayer. *varför?!*
-Det första du åt 2011?
En sparris, ha! Rå var den också, men mumsig ändå.
-Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett fett jobb och massa pengar.
-Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Rörig.
-De bästa nya människorna du lärt känna?
Johannes och hans grabbar. Men självklart också alla dunderbrudar i Linkan såklart!
-En värdefull läxa du lärt dig i år?
Tänk inte för mycket.

Inga kommentarer: