14 april 2010

BLOD/SVETT/TÅRAR

Idag har jag lärt mig:
  • Att durchfall på tyska betyder diarré. (Det är underbart att Emma har samma bajshumor som jag, men idag gick det visst lite över styr under vår lektion med basgruppen. NAJS!)
  • Lärde mig nyss att dedikera även kan stavas dedicera. Det är bara att välja. 
  • Johannes har visat grundligt hur WoW går till. Föredrar farmville dock (det kostar inte pengar, hehe).
Annars har jag kommit fram till: 

Pelargonen på hemköp kostar bara 30 spänn!
Om jag inte råkar hitta en billigare imorgon vill nog en röd pelargon komma hem till mig.

Ska även köpa ett saltkar imorgon. Nöjd jag kommer bli!

Just det.. Ska kolla på lägenhet också. 

Åh åh! Idag på basgruppsgrejen så fick vi se en liten typ rönkenbildsfilm som visade hur maten glider ner genom matstrupen. Man fick se hur matstrupen drar ihop sig när man sväljer och struplocket och allting! Såååå coolt! Alla var helt fascinerade! 

Hahahaha, det giriga fruntimmret skulle kräva hela TVÅ kladdkakemuffins av mig i morse!
Näver in my life! 

Nu ska jag försöka bli trött och skeda.
Hej hopp gummisnopp!

Inga kommentarer: