17 mars 2010

DAGEN/MED/STORT/D

Tenta symtomer:

Vaknade 8.00 av mig själv, för att sen tvinga mig somna om och snooza en halvtimme innan jag gick upp.

Hann drömma om drinkar, att jag var på rymmen och att en tjock gubbe körde runt mig i hans gigantiska flashiga vita båt. Han var iaf snäll nog att köra mig hem. Sen väckte hela familjen mig på min födelsedag och jag fick en minigris?

En halvtimme efter jag gått upp har jag lyckats gå på toa 3 gånger, så nu har jag seriöst NADA i magen. Finns inget mer att ge från det hållet och frågan är om jag kommer lyckas få i mig något nytt?

Igår hade jag sådär stressont under revbenen på ena sidan. 

Men ja, det är exaktelit.. 3 timmar och 20 minuter tills tentan drar igång, så mycket hinner nog hända innan dess. 
Ska nog läsa igenom mitt egengjorda kompendium sådär 100 gånger till och försöka slappna av.
Lycka till med det!

1 kommentar:

Syster sa...

Hoppas att tentan gick bra!